وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

شعر در مورد دنیا

شعر در مورد دنیا

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دنیا برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

وقتی دنیایم

مقیاس عجیبی یافت

فهمیدم

عاشق شده ام

اکنون سالهاست در

عکس سه در چهار تو

زندگی می کنم.

شعر در مورد دنیای فانی

تو را

در تاریکی می بوسم

بی آنکه

بدنم بدنت را لمس کند

پرده را آنچنان می کشم

که حتی مه

نتواند وارد اتاق شود

که در مرگ حتمی همه چیز

 دنیایی تازه رخ بنماید

دنیای بوسه ی من

شعر زیبا درباره دنیای فانی

مشکل دنیا این است که

آدمهای باهوش پر از شک هستند 

در حالی که آدمهای احمق پر از اعتماد به نفس

شعر در مورد دنیا فانی

مراد ما وصال توست از دنیا و از عقبی

وگرنه بی‌شما قدری ندارد دین و دنیا را

شعر درباره دنیای فانی

بخند محبوبم

دنیا گاه

به شکل تمشک بزرگی ست

که هر کس

سهمی از سرخی آن خواهد داشت!

شعر درباره دنیای فانی

می چرخم

و دنیای تو را

با چین های دامنم

به کشف بکر یک خاطره دور می رسانم

شعری در مورد دنیای فانی

عاشق که باشی

چشم هایت را عاشقانه روی دنیا باز می کنی،

صدای قار قار کلاغ ها،

زیباترین سمفونی دنیا را در ذهنت تداعی می کند

شعری در باره دنیای فانی

هر چقدر هم که بگوییم:

مردها فلان

زن ها فلان

یا تنهایی خوب است

و دنیا زشت است؛

آخرش روزی قلبت

برای کسی تندتر می زند…!

شعر زیبا درمورد دنیای فانی

حال من

به احوال پرسی تو بستگی دارد!

تو اگر حالم را بپرسی

مگر می شود بگویم بدم؟!

اصلا مگر می شود تو باشی

و من خوب نباشم؟!

تو فقط باش…

من اثبات می کنم که بدی

در دنیا وجود ندارد!

شعر در مورد دنیا

دوست داشتنت

زیبا ترین حس دنیاست

شعر در مورد دنیای نامرد

تنها نگران این بودم؛

که به جستجوی تو 

در دورترین کوچه ی دنیا

به خانه ات برسم

و تو به جستجویم رفته باشی!

شعر در مورد دنیای خاکستری

گر مرا هیچ نباشد

نه به دنیا نه به عُقبی

چون تو دارم، همه دارم

دگرم هیچ نباید.

شعر در مورد دنیای مجازی

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تیره نباشد، همه دنیاست بهشت

شعر در مورد دنیا پرستی

دورترین فاصله در دنیا،

حتی فاصله‌ی مرگ و زندگی نیست.

فاصله‌ی من است با تو

وقتی روبرویت ایستاده‌ام

و دوستت دارم،

بی آنکه تو بدانی.

شعر در مورد دنیای وارونه

تو دوری

مشکلی نیست

من همانم که برای دیدن لبخندت

دنیا را قلقلک می‌دهم

شعر در مورد دنیای بی وفا

من و تو

کاشف تمام خیابان ها و

کوچه های خلوت و دنج

این شهریم،

فقط به بهای یک بوسه!

هنوز هم می توان

دنیا های جدیدی را کشف کرد!

شعر در مورد دنیای زیبا

آرامشت مسری‌ست

آنقدر که سرایت کرده است

به پیراهن سفیدت

بانو

لحظه ای بایست

مقابل باد

تا با اهتزاز پیراهنت

دنیا از جنگ بایستد

شعر در مورد نامردی دنیا

دیگر بهانه نمی گیرم

فقط

دلم می گیرد وقتی

در‌ گیر واگیر ِ این دنیا

دلت

گیر ِ دیگری شده است

شعر درباره دنیای نامرد

حتی یک نفر در این دنیا

شبیه تو نیست…

نه در نفس کشیدن،

نه در نفس نفس نفس زدن،

 

دیدن مار خاکستری بزرگ در خواب

کشتن مار خاکستری در خواب

مار خاکستری در خواب نشانه چیست

مار خاکستری در خواب

دیدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری خیلی بزرگ

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری در خانه

تعبیر خواب مار خاکستری

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری خالدار

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

نیش زدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر دیدن مار خاکستری در خواب

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری در خانه

تعبیر دیدن مار خاکستری رنگ در خواب

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری رنگ

تعبیر دیدن مار خاکستری در خواب

 

 

 

  • واحد رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی