وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

خواص ضد میکروبی لیمو

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۴۴ ق.ظ

خواص ضد میکروبی لیمو

همچنین آب لیمو، که یک ماده خنک کننده است، آفت کش ها را از قبیل دیفتری، تیفو و بعضی بیماری های کشنده و خطرناک حذف می کند. ترشح صفراوی را افزایش می دهد و به کاهش زردی و دفع سنگ کمک می کند. آنهایی که کوچک در دستگاه ادراری گیر می کنند موثر هستند.
خواص لیمو ترش برای آکنه

لیمو حاوی اسید سیتریک است که در درمان آکنه بسیار موثر است. ویتامین C موجود در میوه های گرمسیری برای تازه کردن پوست است. همانطور که می دانید، روزه یک لیوان آب آشامیدنی مناسب برای پوست شماست. 1. یک لیمو تازه آب را با استفاده از انگشت یا پد پنبه به آکنه بمالید و شب را روی پوست بگذارید. صبح روز بعد صورت خود را با آب شستشو دهید. اگر چه ممکن است کمی ناراحت کننده باشد و شاید سوختگی باشد اما لیمو برای درمان آکنه بسیار مفید است. 2- بخشی از آب لیمو تازه را با بخشی از آب، آب گلاب یا عسل رقیق شده با آب مخلوط کرده و به مدت نیم ساعت روی آکنه بگذارید و سپس با آب بشویید. این روش را 2 بار، یک بار در صبح و یک بار در شب تکرار کنید. اگر چه این درمان ها طبیعی هستند، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید اگر آکنه حاد باشد یا اگر زخم باز داشته باشید.
خواص شفا لنفاوی

لیمو ترش، که یک ماده خنک کننده است، آفت کش ها را از جمله میکروبی مانند دیفتری، تیفو و برخی بیماری های مرگبار و خطرناک حذف می کند؛ ترشح صفراوی را افزایش می دهد و به حذف زردی و تخریب سنگ ها کمک می کند مقدار کمی که در دستگاه ادراری گیر کرده موثر است. لیمو دارای انواع مواد معدنی مانند منیزیم، فسفر، سدیم و کلسیم است. پتاسیم در آهک شما کمک می کند تا کنترل و تنظیم ضربان قلب و همچنین تعادل فشار خون. لیمو ترش یکی از داروهای موثر برای چاقی و شفا دهنده گواتر و گواتر، وبا، بیماری گوارشی، اختلالات گردش خون، مشکلات گوارشی، یبوست، سوء هاضمه و خواص ضد سرطان است. پوست لیمو ترشح زنان باردار را کاهش می دهد و هضم آن را تقویت می کند و تهوع را از بین می برد. برای از بین بردن خونریزی، بهتر است داروهایی برای چاشنی (پاک کردن آدامس و تغییر بافت آدامس) و مخلوط آب لیمو و عسل و آب توصیه شود. لیمو ترش دارای اثر ضد پوکی استخوان است و به افزایش مصرف کلسیم کمک می کند و بسیار توصیه می شود که یک لیمو شیرینی برای افرادی که در معرض خطر قرار دارند، به ویژه زنان بعد از یائسگی مصرف کنند. لیمو یک کبد برای ریه، معده، روده، رحم، کلیه ها و سایر اندام های داخلی درمانگر است و لازم است چند لیمو آب را چند بار در روز بنوشید. لیمو همچنین تقویت حافظه است. لیمو بوی بد را از بین می برد که برخی از ادویه ها، سیگار کشیدن و یا فقدان بزاق ایجاد می شود. برای بوی دهان خود، روزی چند روز دیگر را با یک لیوان آب گرم گرم حاوی لیمو آب ببرید. جویدن یک تکه لیمو نیز می تواند پس از هر وعده غذایی سودمند باشد. 2 قاشق غذاخوری لیمو را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. برای حذف حشرات، 20 قطره روغن لیمو را به یک لیوان آب اضافه کنید و در هوا بپاشید. حشرات علاوه بر آرامش بخشیدن به هوا، حشرات را نیز دور نگه می دارند. پزشکان چاقی بر این باورند که اگر روزانه در روز صبح مصرف شود، آب لیمو در یک لیوان آب خسته اضافه می شود و به زودی نازک می شود. همچنین، خوردن شربت امروز صبح، شما را در پایان روز پر جنب و جوش خواهد ساخت.
خواص لیمو برای کاهش فشار خون

افرادی که از بیماری قلبی رنج می برند می توانند لیمو ترش را برای کاهش فشار خون استفاده کنند، بنابراین لیمو با بیماری های قلبی از بسیاری از بیماری های دیگر برگزار می شود. ما امیدواریم که "خواص ترش شیرین برای زیبایی و سلامت" به شما در مورد تمام مزایای لیمو برای زیبایی و رفاه شما کمک خواهد کرد. یک یا دو لیمو روزانه برای سلامتی شما مناسب است. با این حال، همیشه در نظر داشته باشید که مصرف بیش از حد از هر چیزی مضر خواهد بود. مصرف بالای لیمو همچنین باعث ایجاد برخی مشکلات می شود.
درمان و درمان نعناع با لیمو

یک پیمانه لیمو را روی یک بادام زمینی و دمبرگ بمالید. یا محل برش حدود 5 میلی متر ضخامت بر روی قرنیه و بستن باند.
علل و نشانه های گرفتگی دست و پا در طب سنتی چیست؟
بهترین روش ها و راه های درمان قرنیه چیست؟
تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی کبد با لیمو

حضور مقادیر بالایی از ویتامین C در لیمو باعث می شود که این میوه مقاومت در برابر بیماری را افزایش دهد. توانایی بدن ما برای مبارزه با بیماری ها و عفونت ها با مصرف لیمو افزایش می یابد. همچنین مصرف لیمو باعث کاهش و استرس می شود. لیمو دارای اسید سیتریک است که می تواند تولید مجرای صفراوی را افزایش دهد. مایع صفراوی سموم را از کبد حذف می کند و آن را پاک می کند.
نوشیدن لیمو خود را درمان کنید

2 قاشق غذاخوری لیمو را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید. برای حذف حشرات، 20 قطره روغن لیمو را به یک لیوان آب اضافه کنید و در هوا بپاشید. حشرات علاوه بر تازه کردن هوا، حشرات نیز دور نگه داشتن. افزودن روغن آهک پنبه ای در اتاق خواب نیز حشرات را دور نگه می دارد. اگر در هوای آزاد هستید، 10 قطره روغن لیمو را به یک روغن آفتابگردان کمی اضافه کنید و روی پوست خود اعمال کنید.

  • واحد رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی