وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

وبلاگ بربری

توضیحات صافی کف پا

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۲۵ ق.ظ

توضیحات صافی کف پا

پاهای تختی عارضه ای است که در آن بیماران هیچ قوس استاندارد در پا ندارند. قوس در پای پا باعث کاهش نیروهایی است که از زمین به بدن اعمال می شود و اجازه ورود همه نیروها را نمی دهد، اما در افرادی که دارای پای تخت هستند، بسیاری از این نیروها به علت فقدان آرک ها بدن و در دراز مدت، می تواند به عوارض مرتبط با زنجیره ای در تمام مفاصل بدن، به ویژه ستون فقرات، منجر شود. تخت کف پا به طور کلی مادرزادی است و همچنین نرمی مفاصل نامیده می شود. لیگاماتم یا لیگاماتم سفتی در ناحیه پا پا باعث می شود که قوس پا در پای خود متوقف شود. این نیز به طور کامل یک یا دو استخوان در مچ ها و کف پا و یا چوب در ساختار مادرزادی در تنظیم قوس پای موثر نیست. این نوع پای صاف، انعطاف پذیری یا انعطاف پذیری نامیده می شود.
درمان پا صاف

با انجام روش های توانبخشی و درمان های توصیه شده برای افرادی که دارای پاهای صاف هستند، آرک های پا از طریق تقویت عضلات کاهش می یابد؛ ماساژ پای پا با استفاده از یک بطری که روی زمین قرار دارد می تواند بسیار مفید باشد، به طوری که پا تنها حرکت به آن، به آرامی به جلو و عقب حرکت می کند. این حرکت پا را برای بازگشت به موقعیت صحیح انجام می دهد. همچنین، همراه با درمان های پزشکی، فیزیوتراپیست ها (مخصوصا برای هر بیمار) توسط پزشکان توصیه می شود. فیزیوتراپیست های ویژه برای هر بیمار از طرف پزشک متخصص و توسط متخصصان متخصص ارتوپدی و تکنسین تعیین می شوند، از طریق قالب گیری گچ پای پا و ساخت پا پا، و استفاده فعلی از دستگاه اسکن پا و طراحی پنجره آن ، و ساخت یک دستگاه بزرگنمایی cnc اساس پایه فشار پایه ساخته شده است. بسیار مهم است که آنزیم های پزشکی بر روی رد پای خود و یا Cnc ساخته شود.
عوارض جانبی صاف

پاهای تخت می تواند عوارضی مانند التهاب در پاها پا، التهاب لوپوس آشیل و تیبیا، شکستگی فشاری در اندام های پایینی و فرسایش بافت های مرده پوست ایجاد کند. از آنجایی که صافی پا نیز بر شیوه دیگر استخوان های بدن تاثیر می گذارد، می تواند باعث درد در مچ پا، زانو و لگن شود.
آیا صافی پاها ناخالصی است؟

5 - آیا صافی کف پا معاف است؟ بله، طبق مقررات موجود، طبق وظیفه عمومی شورای پزشکی، نوع فعالی از کف های تیز لبه می تواند دائمی باشد.
درمان صاف پا با ورزش

جدا کردن پاشنه سعی کنید بر روی یک صندلی بنشینید و پاهای خود را به یکدیگر نزدیک کنید. پاشنه خود را از زمین جدا کنید در حالی که انگشت پا شما هنوز به زمین لمس می کند. بازگشت به حالت قبلی و تکرار این حرکت. داشتن یک پایه صاف معمولا به این معنی است که لگنها باید از بین بروند. هنگامی که پا را بکشید، رباط ها به حالت طبیعی نزدیک تر می شوند و در هنگام راه رفتن کمتر دردناک می باشند. تمرینات توپ تنیس یکی از بهترین تمرینات برای کاهش درد پا، گرفتن توپ تنیس است. یک توپ تنیس زیر پای خود قرار دهید و سعی کنید انگشتانتان را به زمین ببرید. پس از چند دقیقه انجام این کار، در حالی که نفس خود را در هوا نگه دارید، توپ را به انگشتان خود نزدیک کنید، و این بار سعی کنید پاشنه خود را پایین بیاورید. سپس پای دیگر خود را بر روی یک سبک ورزشی قرار دهید. این را برای 20 دقیقه تکرار کنید. این تمرین باعث تقویت قوس می شود. اشاره به انگشتان پا ورزش خوب از پاها این است که انگشتان دست خود را به نقطه 15 ثانیه به نقطه، سپس 10 ثانیه استراحت و تکرار این حرکت 10 تا 15 بار. بهترین استفاده از هر دو پا برای انجام این تمرین در همان زمان است. پس از پیشرفت زیاد و صاف بودن پای خود، می توانید به رقص باله کمک کنید. این رقص برای بهبود قوس مفید است. شما همچنین می توانید این تمرین را در موقعیت های مختلف انجام دهید، مثلا، می توانید یک پا ایستاده و تمرین کنید یا یک بار پا کنید و همزمان دو پا را تمرین کنید.

  • واحد رجبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی